Sök

12 februari 2011

Combichrist

Det var väldigt trångt och vilt framför scenen, så alla bilderna är (tyvärr) tagna enbart från vänster sida av scenen. Lite synd, eftersom jag inte riktigt fick med den andre trummisen som satt på andra sidan. Lite svårt också att få en helhetsbild över hela bandet, men längre bak hade jag ingen sikt alls eftersom jag är så kort :P

Men men, jag är nöjd med bilderna som de blev! Mycket roligt att fota med mer påkostat ljus på scenen än det jag tidigare gjort. Efter första genomgången fick jag ihop 26 färdiga bilder. Lägger inte upp alla här, men här kommer ett urval!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Lite suddig, men jag tyckte den var charmig!

2 kommentarer:

issie sa...

ååh! asfina bilder! du borde bli det. konsertfotograf!

Malin sa...

Tack! :D Det är ju sånt här jag tycker mest om att fota ^^

Men du, visst påminner sångaren om tidiga rammstein? Typ Richard, Live aus Berlin? :D